Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.
Ви маєте пам’ятати,що для того щоб обміняти або повернути товар ви маєте зберегти його товарний вигляд та щоб він не був у вжитку.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості проводиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.
Переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
Ви маєте право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі
Перевірте товар на збереження товарного вигляду й на сліди використання чи наявність пошкоджень.
Обмін товару належної якості на аналогічний проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики(тобто,повертаєте товар в такому вигляді,як ви його отримали). Важливо:упакування не повинно бути пошкодженим
Зверніть увагу, якщо ви, наприклад, купили сукню або взуття і в перший же день скористалися цим товаром, а потім зрозуміли, що вам не підходить розмір або не подобається колір, то повернути такий товар вже неможливо, оскільки залишаться хоч і незначні, але все ж помітні сліди носіння, в такому випадку товар автоматично перейде до ряду «вживаного»
Нагадуємо, що існує перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України З повним переліком Ви можете ознайомитися тут https://bit.ly/3bBgfyW.
Товар належної якості :
- Товар без ушкоджень
- Були збережені всі пломби,ярлики,бірки
- Не був у вжитку та не має слідів використання
- Повністю збережено заводське пакування
Товар не належної якості :
- Товар недоукомплектований
- Товар з дефектами
- Товар був у використанні
- Товар з фізичними пошкодженнями
- Пошкоджено цілісність пакування,пломби,ярлики,маркування
Повернення та обмін здійснюються за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта».
У випадку повернення чи обміну товару належної якості витрати транспортування за рахунок покупця,товару неналежної якості – витрати покриваємо ми.
Щоб повернути або обміняти товар:
1. Заповніть бланк повернення товару
- Для отримання бланку напишіть лист на email dlyatebe.foryou@gmail.com, або у Viber,Telegram за номером +380956155262
- Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, даного товару
2. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар належної якості
- Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Повернути товар потрібно у повній комплектації,в якій ви його отримали
3. Адреса для повернення товару
- Обмін та повернення товару здійснюється транспортною службою "Нова пошта"
- Адреса та контактні дані для відправлення товару:
смт.Голованівськ,Кіровоградська обл.
відділення Нової пошти №1, вулСоборна,69
Смуток Катерина Олександрівна
+380956155262
4. Оплата доставки повернення або обміну товару:
- Повернення товару не належної якості – ми оплачуємо доставку товару
- Повернення товару належної якості - вартість зворотньої доставки оплачує покупець
5. Повернення коштів за товар
- У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
- Кошти повертаємо на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення
6. Обмін товару
- Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
- Номер експрес-накладної буде надіслано у Viber або Telegram
Якщо не знайши відповідь на питання яке вас цікавить,зв'яжіться з нами за телефонами,вказаними на сайті