Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.

Ви маєте пам’ятати,що для того щоб обміняти або повернути товар ви маєте зберегти його товарний вигляд та щоб він не був у вжитку.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості проводиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

Переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.

Ви маєте право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі

Перевірте товар на збереження товарного вигляду й на сліди використання чи наявність пошкоджень.

         Обмін товару належної якості на аналогічний проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики(тобто,повертаєте товар в такому вигляді,як ви його отримали). Важливо:упакування не повинно бути пошкодженим

          Зверніть увагу, якщо ви, наприклад, купили сукню або взуття і в перший же день скористалися цим товаром, а потім зрозуміли, що вам не підходить розмір або не подобається колір, то повернути такий товар вже неможливо, оскільки залишаться хоч і незначні, але все ж помітні сліди носіння, в такому випадку товар  автоматично перейде до ряду «вживаного»

           Нагадуємо, що існує перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України З повним переліком Ви можете ознайомитися тут https://bit.ly/3bBgfyW.

 

Товар належної якості :

  • Товар без ушкоджень
  • Були збережені всі пломби,ярлики,бірки
  • Не був у вжитку та не має слідів використання
  • Повністю збережено заводське пакування

 

Товар не належної якості :

  • Товар недоукомплектований
  • Товар з дефектами
  • Товар був у використанні
  • Товар з фізичними пошкодженнями
  • Пошкоджено цілісність пакування,пломби,ярлики,маркування

 

Повернення та обмін здійснюються за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта».

         У випадку повернення чи обміну товару належної якості витрати транспортування за рахунок покупця,товару неналежної якості – витрати покриваємо ми.

 

Щоб повернути або обміняти товар:

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку напишіть лист на email dlyatebe.foryou@gmail.com, або у Viber,Telegram за номером +380956155262
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, даного товару

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Повернути товар потрібно у повній комплектації,в якій ви його отримали

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється транспортною службою "Нова пошта"
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару:

         смт.Голованівськ,Кіровоградська обл.

відділення Нової пошти №1, вулСоборна,69
         Смуток Катерина Олександрівна
          +380956155262

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Повернення товару не належної  якості – ми оплачуємо доставку товару
  • Повернення товару належної якості - вартість зворотньої доставки оплачує покупець

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
  • Кошти повертаємо на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано у Viber або Telegram

 

 

Якщо не знайши відповідь на  питання яке вас цікавить,зв'яжіться з нами за телефонами,вказаними на сайті